Menu

İade ve Değişim

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

Orijinal ambalajındaki tüm öğeleri paketleyin. Set olarak satın alınan eşyalar set halinde iade edilmelidir.
Siparişe bağlı iade istek formunu doldurunuz.
Satış kontrolünün bir kopyasını ekleyin, iade yöntemini belirtin (posta siparişi veya banka hesabına havale).
İade paketini şu adrese gönderin: Nazer Gen.Dağ.Paz. Arifiye Mh. Vardar İş merkezi Kat 6 No: 43
İade Paketini gönderdikten sonra, lütfen siparis@veniza.com.tr adresine bir e-posta göndererek bize bildirin .

İADE VEYA DEĞİŞİM İÇİN ÜRÜNLERİN UYGUNLUĞU

Müşteriler, satın aldıkları ürünleri, Satıcı veya Satıcı temsilcilerinden aldıkları andanitibaren 14 (on dört) takvim günü içinde gerekçelendirmeden iade etme hakkına sahiptir . Tüketici özellikleri, fabrika etiketleri ve satışa hazır durumu korunursa öğeler iade edilebilir.

Ürünleri iade etmek için, Müşteriler satın alma belgesinin kopyasını ibraz etmeli ve iade talep formunu doldurmalıdır.

Teslim edilen kusurlara sahip ürünlerin iade edilmesi ve değiştirilmesi ile ilgili kurallar:

Müşteriler, Teslim Edilen Ürünlerin Satıcının veya Satıcı'nın temsilcilerinden alındığı andan itibaren 30 (otuz) takvim günü içinde , tespit edilen kusur ve talebi düzeltmek için Satıcı'ya bildirimde bulunma hakkına sahiptir . Tek istisna, Öğelerin Müşteri tarafından uygunsuz şekilde kullanılmasından kaynaklanan kusurlardır.

Müşteriler, Ürün'ü almayı reddetme ve para iadesi talep etme hakkına sahiptir. Bu durumda, Öğeler Satıcıya iade edilmeli ve bunların tüketici özellikleri, fabrika etiketleri ve satışa hazır durumu korunmalıdır.

Ürünleri iade etmek için, satın alma kanıtının kopyasını göndermeniz ve iade talep formunu doldurmanız gerekmektedir.

İade ve iade politikamız yukarıda açıklanmıştır. NYS yasasına göre, mağazaların iade politikalarını yasal olarak göndermeleri gerekmektedir. Bir mağaza herhangi bir iade politikası yayınlamazsa, yasa, mağazanın satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde iade almasını gerektirir.